Sandraaasliv.blogg.se

Sockerutmaning!

Publicerad 2014-03-02 20:08:32 i Allmänt,

 
Sådär nu på slutet har det blivit att jag inte varit lika hård gällande, godis, godsaker osv och jag känner och vet att min kropp verkligen inte tycker om det så imorgon har jag tänkt att utmana mig själv med 30 dagar utan godis, godsaker osv, jag ska alltså inte stoppa i mig massor av onödigt socker som min kropp ej gillar.
Kommer bli en utmaning då jag fyller år i veckan men det är även fettisdag på tisdag och ja jag älskar semlor, meeeen bättre att lyssna på kroppen än att proppa i sig massor av onyttigheter, så häng med ni med! :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela