Sandraaasliv.blogg.se

Trivs.

Publicerad 2014-03-15 18:16:27 i Allmänt,

 
 
Häääärliga lördag!! Startade dagen med en grymt skön morgonpw vid älven när min kära man fortfarande sov, kom hem gjorde oss en god frukost innan vi skulle iväg och göra lite ärenden. Älskar verkligen helgerna, bara ta dagarna som dom kommer.
 
Så nu har i alla fall vi beställt en ny säng så himla skönt, efter att vi nu snart har sovit i en 120 säng i snart ett år kände vi att det var dags att skaffa oss en större vilket betyder att vi kommer få sova så mycket bättre, har en viss man som gärna vill ta väldigt mycket plats i sängen ;-) Sen så kommer den passa så väldigt bra i våran nya lya! Vill flytta nuuuuuu!! Men snart så
 
Annars har dagen bjudit på ett besök på gymmet där benen fick sig veckans sista omgång, skönt! Haft kaos i lägenheten så lite städning fick det bli, kanske inte världens roligaste lördagsgöra, men när ändå Niclas är på hockey passade jag på :-) så nu kan jag slappna av, hatar stök ;P
Så nu inväntar jag bara honom för att börja med lördagsmiddag, YUM!
 

Kommentarer

Postat av: :(

Publicerad 2014-05-13 16:56:00

De händer ju inget här ?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela