Sandraaasliv.blogg.se

11 november.

Publicerad 2014-11-11 18:49:00 i Allmänt, gravid, mittliv,

 
Hade tänkt att det skulle bli en rätt så lugn tisdag, men så blev det inte.
Istället blev det att åka förbi apoteket direkt efter jobbet för att köpa vitaminer, välbehövligt! Blev en burk för gravida som innehåller flera olika vitaminer sen även omega-3 som man oftast har brist av då  man inte äter fisk flera gånger i veckan, den vitaminburken som var för gravida innehöll även d-vitamin som jag först hade tänkt köpa separat, också en vitamin som är bra att ta under detta halvåret då det blir mörkare vilket resulterar i att vi inte får lika mycket sol som vår och sommar..
 
Efter apoteksbesöket blev det att åka till frisören, ÄNTLIGEN säger jag har känt mig så himla trist när det kommer till håret och inte för att jag gjorde jättemycket förändring nu men fick bli en lugg i alla fall, blev lite inspirerad av min frisör som hade det, men jag är riktigt nöjd, när man vill ha kvar längden på håret kan man göra lugg så händer det lite i alla fall :-)
 
 
Fick hem detta idag som ska sitta i lillans rum, ugglor ugglor ugglor I LOOOOOVE!!!
Något som ni nog har förstått att jag älskar, det är ju så himla fint och kommer nog bli riktigt bra i barnrummet, det hoppas jag i alla fall.
Fick även hem mammakläderna idag, så nu har jag lite mer bekväma byxor och tröjor, äntligen :-)
Man vill ju känna sig bekväm men också fin, så det känns roligt med lite nytt. Hatar ju inte kläder precis, så alltid kul när man får fylla garderoben med lite nytt.
 
Annars har byrån som ska bli vit fått sitt sista varv av vit färg så nu är det bara några lådor kvar sen är jag färdig! Rummet börjar ta form och jag är så spänd! 
Annars är lägenheten städad lite snabbt, lite pedant kan jag nog vara ibland men tror inte att Niclas klagar ;-)
Sååå nu ska jag inta soffläge och bara ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela