Sandraaasliv.blogg.se

27 november

Publicerad 2014-11-27 19:26:23 i Allmänt, gravid, mittliv,

Torsdag och en dag med avslutningfest med några barn på jobbet, pyssel och mys. Kunde inte bli så mycket bättre, bara synd att man skulle känna sig en aningens trött, men med förkylning i kroppen kan man inte vänta sig så mycket annat tyvärr..
 
 
Efter att ha hämtat upp mannen min på hans jobb åkte vi en snabbis förbi rusta där jag inhandlade lite ljusslingor till vår avdelning på jobbet så vi kan börja på att pynta lite imorgon :-) Sen for vi och tog ut denna gratisbox från babyland som man får när man väntar barn :-) Gratis är gott, ellerhur?! ;-) boxen innehöll, blöja, napp, tandkrämstub, haklapp, rabattkuponger, erbjudanden, en tidining (vi föräldrar), ett prov på våtservetter.
 
 
Hämtade även ut detta paket från pysselgumman där jag hade beställt hängförvaringen från färg och form, fick ju som sagt bli en vit då jag fick höra att svart inte gick att få tag i och att dessa förvaringsprodukter ska gå ur sortimentet, lite synd men brukar kunna vara så bara för att man har bestämt sig att man vill ha en ;-)
Men paketet var så himla gulligt inslaget, och man fick en fin hälsning och en gullig lite bok som man kan skriva. Och leveransen gick HUUR snabbt som helst, beställde i tisdags och fick paketet idag, helt galet bra! 
 
 
Även gjort hemmet riktigt redo för första advent som är nu i helgen, så nu på söndag kan vi tända första ljuset. Kan hända att jag hittar något mer fint i inredningsväg men nu är stjärnorna ställda i fönstren, granen klädd, lite juligare ljuslyktor är framtagna och adventsljusen är färdiga :-)
 
Nej, nu ska jag ta mig en kopp té och bara känna lugnet och imorgon är det äntligen fredag igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela