Sandraaasliv.blogg.se

5 november.

Publicerad 2014-11-05 19:22:07 i Allmänt, gravid, mittliv,

 
 
 
Vilken vintersdag vi fick idag, så blev såklart att vara ute på förmiddagen med barnen och dom tyckte det var så otroligt roligt att snön äntligen kommit och att man kan åka i backarna :-) Jag tog mig även ut på rasten för att få njuta lite till av solen, då den inte visar sig så många timmar om dagen. Då måste man passa på!
 
Eftermiddagen blev rätt så rörig, vilket känns i både kropp och knopp, foglossningarna gör sig påminda men som tur är gör det inte superont än i alla fall, även tröttheten börjar på att ta över då jag vaknade på tok för tidigt imorse. Jaja, nog tjatat om det, myskläderna och mystofflorna är på så nu fattas bara téet...
v23(22+3) och jag har nu gått upp ca 5kg, hur mycket har ni andra gått upp eller hur mycket gick ni upp under era graviditeter ? :-)
 
Babyproffset ringde mig idag och de hade fått mitt mejl från emmaljunga om en beställning, så jag ska ta och fara förbi dit på fredag för att bekräfta att beställningen är rätt och då även göra beställningen på vagnen så det är gjort, wooooho! :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela