Sandraaasliv.blogg.se

Barnrummet.

Publicerad 2014-11-19 21:28:53 i Allmänt, gravid, mittliv,

 
Nu är äntligen byrån färdig och jag blev så himla nöjd! Älskar detta molnmotiv och har det även på skötbädden och på ett påslakanset i spjälsängen :-)
Målade som sagt först byrån med grundfärg och sen blev det några varv av den vita färgen på alltihopa, därefter satte jag fast tapeten på tre av lådorna med tapetklister och när det hade torkat så fick även lådorna lack för att de ska hålla längre, superenkelt och superfint blir resultatet :-) Lite roligare ibland än att bara måla med en färg.
 
 
Uggleträdet fick också åka upp idag och jag säger det gick inte bara att sätta upp en snabbis som jag hade tänkt utan efter ca två timmar så blev jag äntligen färdig och här har ni resultatet, kvalitén på bilden är inte superbra men det blev superbra på väggen, jättenöjd!
Så nu är alla större saker som skulle bli gjort i lillans rum färdiga, så nu är det mest småfix som är kvar vilket känns otroligt skönt. Som jag har sagt tidigare kanske är supertidigt att redan ha gjort allt detta men då kan jag hålla på med lite julfix osv nu i december istället :-)
Köpte i alla fall dessa dekaler på fyndiq, så in och köp om ni tycker om ugglor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela