Sandraaasliv.blogg.se

Bebisgrejer.

Publicerad 2014-11-15 20:45:45 i Allmänt, gravid, mittliv,

 
Oj så mycket fräschare och finare byrån blev med vit färg, så nu kommer den passa så himla bra i lillans rum. De tre sista lådorna fick sista varvet av färg idag så nu hoppas jag på att tapeten kommer i veckan så då blir byrån klar :-) Kommer bli sååååå bra, hoppas jag i alla fall!
 
 
Fick hem ett paket igår som var till lillan såklart, ett superfint plagg och super mjuk var den på insidan, nästan så att jag skulle vilja ha en själv ;-)
Fick även påsar av en kollega där jag fick titta igenom och se om det var något jag ville ha, herregud man längtar verkligen bara mer och mer nu <3
 
 
Lite saker som är på min önskelista just nu, så fina!
Åkpåsen skulle passa perfekt i vagnen och till skötväskan som är i samma mönster :-)
Och sen även ugglor och moln, ja jag älskar det! Kan det inte bli mars NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela