Sandraaasliv.blogg.se

Bra start!

Publicerad 2014-11-03 21:01:16 i Allmänt,

 
 
Var en seg morgon, helst när man såg regnet falla när man tittade ut genom fönstret, hade gärna fått krypa ner under täcket igen, men då jobbet kallar så går det inte riktigt att göra det även fast man så gärna vill.
Så efter att man fått på sig lite smink, ätit frukost var det bara att köra mannen till jobbet och sen köra vidare till mitt egna jobb. Hade en lugn dag på jobbet så har ändå gott bra och ännu bättre gick det när man visste att man skulle få träffa Malin och hennes små tjejer :-)
 
Så kvällen har bjudit på massor av surr, bebismys, bebismys och ännu mer bebismys, sen såklart god middag! 
Man längtar verkligen inte mindre när man får mysa med dessa små godingar! Jag hoppas verkligen att dessa veckor går lika snabbt som första delen av graviditeten.
 
 
Igår gick jag även in i vecka 23, helt galet och helt fantastiskt, ännu en vecka närmare till att vi får träffa våran skatt <3 Börjar på att känna lite i fogarna tyvärr och som mest efter en hel arbetsdag då man lyft de små osv, jag hoppas verkligen att försäkringskassan godkänner mig, för man är ju även rädd att man ska göra sig illa då kroppen inte riktigt är som tidigare innan graviditeten.
Känner också att magen växer, när man tex ska böja sig ner det är inte lika lätt som tidigare sen även fast jag inte har blivit allt för rund än så känns det att man har mer tyngd framåt nu ;-)
Inget illamående har kommit tillbaka vilket jag är så jädrans glad för och den extrema tröttheten kommer först på kvällarna när man har fått varva ner ett tag.
 
Hur mår ni andra? :-)
 
 
Nej nu ska jag ta mig en clementin som fortfarande är mitt craving och sen krypa ner under täcket :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela