Sandraaasliv.blogg.se

Fjällen.

Publicerad 2014-11-03 20:47:00 i Allmänt, gravid, vardag,

 
 
 
 
 
Vilken underbart skön helg vi har haft det! Slutade tidigare i fredags och även Niclas, så då åkte vi hem och packade sen tog vi bilen upp till Adolfström! Är en bit att åka och det känns lite mer i kroppen nu sen man blev gravid men oj så skönt det var att komma från stan i några dagar :-)
Massa mys, kortspel, godmiddag, godis, fika och bara umgås, en helt fantastisk helg!
Fjällen bjöd på massor av snö och även fast jag egentligen inte tycker om vinterhalvåret speciellt mycket så njöt jag hela tiden, det var ju ändå rätt så mysigt  :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela