Sandraaasliv.blogg.se

Godmorgon!

Publicerad 2014-11-12 07:33:20 i Allmänt, gravid, mittliv,

 
Lite mer sömn inatt, men fortfarande så att jag är himla trött när jag egentligen skulle behöva mera sömn.
Men jag får tänka positivt snart är det helg och då får jag sova sova sova i massor om jag så vill.
Stängning väntar på jobbet idag, så har en liten mysmorgon hemma innan det är dags att börja på att åka mot jobbet.. Åååh nu vill jag verkligen veta från försäkringskassan om jag får beviljat eller ej, skulle vara så skönt att veta, hatar att vänta!
 
Lillan har börjat på att ge iväg ordentliga sparkar till och med så att Niclas väckte mig en kväll med känner du känner du ? :-) Han tyckte det kändes så himla mycket, men fortfarande så är man lika facinerad när hon sparkar och oj så mysigt det är <3
 
Nej nu ska jag dricka mitt té sen är det snart dags att börja bege sig mot jobbet :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela