Sandraaasliv.blogg.se

Godmorgon.

Publicerad 2014-11-05 07:25:24 i Allmänt, gravid, mittliv,

 
Godmorgon!
 
Tittar ut genom fönstret när jag vaknar och det är fortfarande vitt på backen, termomentern visar -4. Så nu är det bara att välkomna vintern som har kommit, nog för att jag tycker att det är rätt så mysigt såhär i början och som jag sa igår så kommer julkänslorna bara mer och mer, så vet jag att jag kommer vara spyless på vintern om ett tag.
 
Vaknade kring fyra och kunde inte somna om, underbart! Stänger på jobbet så är en långdag som väntar, så jag vet att jag kommer vara sjukt trött i eftermiddag, men kan inte göra så mycket får hoppas på att solen ger mig lite energi :-)
 
Satt och tittade på mammakläder igår då jag känner att jag verkligen inte har några kläder som jag känner mig riktigt bekväm i, vilket jag känner är så viktigt nu helst på jobbet vill man inte ha kläder som sitter åt för mycket när man ska upp och ner från golvet osv. Har tittat på hm men tycker inte jag hittar specillt mycket som jag fasnar för, något annat ställe som har fina och bekväma kläder men som inte är allt för dyra?
 
Nu ska jag ta och dricka upp mitt té sen är det dags att börja på att åka mot jobbet, lite planering väntar innan själva passet med de små börjar :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela