Sandraaasliv.blogg.se

Inspiration - inredning till lillans rum

Publicerad 2014-11-26 09:06:46 i Allmänt, gravid, inredning, inspiration,

 
Såhär ser det ut i lillans rum för tillfället. Det saknas lite saker på väggen så som tavlor, hängade förvaring osv, en fotölj som jag gärna skulle vilja ha, en matta och lite annat smått :-)
Men det kommer att göras lite eftersom, det är så himla skönt att det största sakerna är fixade.
 
 
Satt och tittade på detta igår men hittade tyvärr ingen svart hängande förvaring med fyra fack, fick istället bli en vit då jag fick höra att det var någon som hade sökt sen i somras efter en svart utan att hitta någon.
Dessa pompoms ska köpas på rusta där jag hörde att det ska finnas med färg och de små korgarna som man även hänger på väggen är beställda, kommer nog bli superbra ovanför skötbordet :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela