Sandraaasliv.blogg.se

Julmys

Publicerad 2014-11-26 21:20:47 i Allmänt, gravid, mittliv,

 
Nu har julen fått flytta in hemma hos oss, Niclas tyckte att jag kunde vänta till helgen men när jag väl har bestämt mig för något så vill jag göra det direkt. Så nu är det julmys här hemma, bara snön som saknas :-) Den verkar tyvärr lysa med sin frånvaro ett tag till..
 
 
Idag har det verkligen känts i fogar och rygg, inte jättekul kan jag väll säga. Det är tur att man får en belöning efter detta :-) Förkylningarna verkar även stå i kö för mig, börjar bli GAAAANSKA så less, saknar gymmet, vill kunna röra mig och svettas lite, men det får tyvärr vänta ett tag till, frustrerande...
Jaja, nu ska jag sluta gnälla ;-)
 
Ska istället dricka upp mitt té och sen krypa ner i sängen och känna på när lillan har sin kvällsgympa ( hon brukar alltid komma igång ordentligt när jag lagt mig ) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela