Sandraaasliv.blogg.se

Kalaslördag.

Publicerad 2014-11-08 21:28:36 i Allmänt, barnrum, gravid, mittliv,

 
Blev en kalaslördag då tre av Niclas kusiner har fyllt år, så blev massor av gott fika och surr, super trevligt! :-)
Annars har det varit rätt full rulle idag, vi skulle hinna iväg och kasta lite skrot som stod i barnrummet så att man kunde börja på att få i ordning lite. Men nu efter att jag har satt ihop lite möbler så blev det ännu mera skrot, hatar det men blev så himla bra med sängen och skötbordet :-)
 
 
Bjuder på en bild på skötbordet, blev så himla bra och vet ni jag fick ihop det helt själv, eller jag utom en skruv som verkligen inte ville in men den får mannen fixa imorgon för om jag ska fortsätta att försöka skulle jag bli gaaaalen.. Älskar tyget på skötbädden, har även köpt en lampa och påslakanset i samma tyg :-) Skötbordet beställde vi från jollyroom och hade tänkt köpa skötbädden där med men eftersom den var slut så blev den beställd från babyhuset :-) Snabb och bra leverans från båda två.
 
 
Världens gulligast Linnea, Niclas syster gav oss alla dessa fina kläder till lillan, herreguuud vad jag längtar nu, låt det bli mars nu nu nu!! <3 Tack gulliga du! :-)
 
Nu efter att jag har pysslat på i barnrummet i några timmar blir det bara mys framför tvn, mannen är hos en kompis så det blir en myskväll med mig själv.
Imorgon kommer pappa och syskonen in till stan, då ska vi ut och fika och fira världens bästa pappa, är ju farsdag :-)
 
Hoppas ni har haft en toppen lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela