Sandraaasliv.blogg.se

Kan inte låta bli...

Publicerad 2014-11-13 21:21:10 i Allmänt, barnrum, gravid, mittliv,

 
Kunde inte låta bli, ännu mer ugglor fick det bli :-)
Fick ett tips om en superfin uggla från pumpkin och ja jag kunde ju inte låta bli att beställa, sen blev det såklart lite mer som fick följa med också.. I helgen ska jag fortsätta med rummet, så kul!
 
 
 
Denna uggla jag menar och sen dessa klossar var två av sakerna som beställdes, är himla kul att få pyssla i rummet samtidigt som jag längtar till vi kan gå in i rummet och känna att nu är vi redo :-)
Även tapeten som jag har surrat om fick följa med denna beställning så nu ska byrån få bli helt klar och jag har lite annat pyssel som jag har kommit på att jag vill göra med tapeten också, wiiiiiie :-)
 
En fråga:
En checklista till vad man behöver köpa innan bebis kommer, vart hittar man en bra sådan ? Tänkte så att man kan checka av lite och även få se lite vad som man behöver så man inte står där sen och känner att det är något man missat.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela