Sandraaasliv.blogg.se

Lördag

Publicerad 2014-11-15 20:51:46 i Allmänt, gravid, mittliv,

 
Satt och tittade igenom lite bilder imorse och såg då att det faktiskt har hänt en del från början av min graviditet till där vi är idag, tycker inte själv att det har hänt allt för mycket men nu när jag fått se på bild så har det faktiskt hänt en del. Så himla mysigt!
 
En väldigt lugnt lördag har det varit för vår del, jag har inte ens varit utomhus något utan har besökt tvättstugan en sväng annars har soffan fått ha mig som sällskap, väldigt skönt då jag inte fått allt för mycket sömn under veckan. Hosta och en liten i magen har gjort att jag fått sova korta stunder bara, men nu hoppas jag att det ska bli bättre med det. Hostan vill inte ge sig än verkar det som men snaaaart hoppas jag för nu längtar jag verkligen efter att få träna också..
 
Nej nu ska jag fortsätta mysa med min man <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela