Sandraaasliv.blogg.se

Min tisdag.

Publicerad 2014-11-18 21:27:01 i Allmänt, gravid, mittliv,

 
Idag har det jag verkligen haft något att göra från att det jag slog upp ögonen imorse till precis NU. Jobb där det blev utflykt med barnen, pyssel och lite planering. Därefter var det bara att åka hem en snabbis innan det var dags att åka mot tandläkaren som skulle fixa en lagning i min tand som inte såg riktigt bra ut. Jag hade så mycket hellre fått lägga mig i soffan när jag slutade men känns bra att tanden är fixat så nu är det ju ett tag innan jag måste dit igen, hatar tandläkaren och då menar jag verkligen hatar att gå dit!
 
Därefter hämtade jag ut ett paket som var till lillan såklart, mycket roligare att köpa saker till henne nu än mig själv :-) Var ett paket från Lekmer med lite olika saker från pumpkin, en tapet från färg och form osv. allt var superfint och såklart fick en uggla följa med hem :-)
 
 
Jag ville såklart börja med byrån direkt när jag hade fått tapeten så fick med mig mannen för att köpa tapetklister och lack, så nu sitter tapeten på några lådor, inte alla som ska få tapet på sig utan bara varannan :-) Så imorgon får ni se resultaten då lådorna fått lacken på sig, wiiiiie!
Tror det kommer att bli SÅ bra!
 
 
 
Nu ska jag dricka mitt té sen är det dags att göra sängen sällskap, annars kommer jag aldrig ta mig upp imorgon när klockan ringer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela