Sandraaasliv.blogg.se

Morgonstund har guld i min.

Publicerad 2014-11-29 10:14:17 i Allmänt, gravid, mittliv,

 
 
Mysmorgon med tända ljus, mysiga filten och en god frukost framför tvn. Mannen är och jobbar några timmar så jag känner verkligen ingen stress att ta av mig myskläderna utan ska njuta ordentligt.
Igår blev det en riktigt lugnt eftermiddag och kväll då jag hade öppnat på jobbet så blev det en riktigt tidig morgon vilket resulterade i att jag var rätt så trött när jag kom hem.
 
 
Hade brev från försäkringskassan innanför dörren när jag kom hem igår, jag har blivit beviljad graviditetspenningen, vilken lättnad! Har bara blivit något tokigt då jag sökte till den 24 feb men bara fick till den 15, så jag hoppas försäkringskassan ringer upp mig på måndag så jag får höra vad som har gjort det så hoppas jag att jag får enda till den 24 som jag sökt :-) Man blir ju som sagt inte mindre klumpig osv ju längre tiden går och ju närmare BF man kommer.
 
 
 
Igår gick vi även under hundrastrecket, så nu är vi nere på tvåsiffrigt!!
Helt galet, vilken längtan, kärlek och lycka man känner! <3
Jag har ju som sagt tyckt att tiden har gått otroligt snabbt och även mannen har gjort det så jag hoppas att den resterande tiden också ska göra det, vet i alla fall att december månad kommer gå otroligt snabbt så det är juletider :-) ÄLSKAR JULEN!!
 
Har hunnit köpa tre julklappar såhär långt, känns himla skönt att vara ute i god tid, för om man väntar in i det sista så blir det bara massor av stress och man hittar inte riktigt det man är ute efter. Man vill ju hinna njuta av den mysiga tiden också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela