Sandraaasliv.blogg.se

mysiga fredag.

Publicerad 2014-11-21 20:05:42 i Allmänt, gravid, mittliv,

 
Äntligen är fredagen här och äntligen är helgen här, känns huur bra som helst! Då sömnen inte har varit den bästa i veckan känns det bra att helgen är här. Så ikväll är det bara fredagsmys som gäller, startar lite före mannen då han är på hockey just nu men sen ska vi mysa massor.
 
 
Idag var vi hos bm och allt såg jättebra ut, känns himla skönt. Eller ja blodtrycket var lite högt men jag som lätt blir nervös och lite stressad av blodtrycktmaskinen så ska mamma få göra ett försök och se om det ser bättre ut då, annars måste jag höra av mig till bm igen. Men som hon sa trodde hon verkligen inte att jag har högt blodtryck när allt de andra såg så bra ut :-) Så jag är inte orolig!
Sf måttet var 22 cm om jag kommer ihåg rätt, sen fick vi även höra lillans hjärta slå, så otroligt mysigt! <3 När man är där hos bm och ser andra som kommer dit med sina små blir längtan otroligt stor, vi vill träffa dig nu!
Men samtidigt som jag tycker att denna tid har gått himla snabbt, så vet man att december månad brukar man ha så himla mycket att göra att tiden bara flyger förbi så snart vår lilla skatt får vi träffa dig.
 
Ikväll har ryggen och fogarna värkt en del, men efter att ha haft fullt upp på jobbet, pysslat massor i barnrummet så har jag inte vilat som jag borde.
 
 
Efter vi var till bm åkte vi till en bilfirma och tittade om dom hade fått in några fina bilar, men ingen som vi fasnade för tyvärr, vi behöver en ny då och även två bilar ett tag då både jag och Niclas behöver en, sen vill vi ha en ny som känns bra när vi ska ha en liten som ska åka :-)
Blev även lite shopping av kläder och skor, så nu har jag en fin kavaj till morgondagens julfest med Niclas jobb och även en super mysig väst och nya skor, jag har verkligen världens bästa man <3
 
Nej nu ska jag fortsätta att äta massor av choklad och bänka mig framför idol! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela