Sandraaasliv.blogg.se

onsdagmorgon.

Publicerad 2014-11-19 07:38:32 i Allmänt, gravid, mittliv,

 
Godmorgon!
Mannen är skjussad till jobbet och jag sitter och dricker en kopp té innan jag ska ta och åka mot jobbet.
Har hunnit lacka lådorna nu på morgonen så ikväll när jag kommer hem kan jag sätta fast dem i byrån igen, då får ni se resultatet :-)
Blir nog att börja med dekalerna på väggen ikväll då mannen ändå ska på hockey, så då har jag någit att pyssla med. Annars blir det nog rätt så lugnt för min del då det väntar en lång dag på jobbet eftersom jag stänger. Hostan har inte gett med sig än, men jag hoppas verkligen att den gör det snart för nu är jag LESS...
 
Dags att dricka upp téet sen hoppa i ytterkläderna för att åka mot jobbet, tjiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela