Sandraaasliv.blogg.se

Söndagsångest.

Publicerad 2014-11-16 21:04:30 i Allmänt, gravid, mittliv,

 
Söndagen är här och snart slut och som varje söndag så kommer denna ångest över att helgen snart är slut, hur skönt skulle det inte vara med en extra dag på helgen. Tänk så mycket mer man skulle hinna med som man verkligen inte hinner med nu.. Jaja.
Söndagarna har ju i alla fall en positiv sak nu när man går in i en ny graviditetsvecka, vecka 25 (24+0) är vi inne i nu och på fredag är det dags för ett besök hos bm igen, är ett himla bra tag sen så ska bli kul att få komma dit igen :-)
 
Jag håller tummarna på att hostan ska ge med sig i veckan också för nu börjar jag snart på att krypa på väggarna vill ta mig till gymmet och träna, nu är det alldeles för länge sedan.. 
 
Annars idag har det varit väldigt lugnt som resten av helgen när man knappt sovit något är inte energin riktigt där och därför känner jag att det hade varit riktigt skönt med en liten längre helg denna vecka. Har i alla fall handlat mat osv för hela veckan, målat ett sista varv på den sista lådan till byrån och även målat en annan hylla som var mer mot de grå hållet än det vita så den fick sig också en upp fräschning så nu i veckan blir det att börja sätta upp dekalerna på väggen och även hoppas på att tapeten kommer så då är alla möblerna färdiga :-)
Nu ska jag bara försöka hitta mig en gungstol eller en mysig fotölj av något slag som jag tror skulle passa himla bra i lillans rum. Annars är det mesta fixat till lillans rum tidigt kanske många tycker men oj så skönt säger jag då behöver vi inte stressa i slutet utan kan bara göra det där sista små fixet. :-)
 
Hörreni hur är det med glögg när man är gravid? Kan man dricka det ? Står nämligen alkoholfri men då när jag tittar bak på flaskan står det max 0,5%.. 
 
Nu ska jag ta mig en kopp té och sen göra mig redo för sängen. Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela