Sandraaasliv.blogg.se

Äntligen fredag!

Publicerad 2014-10-17 17:41:35 i Allmänt, Tankar, bebis, blivande förälder, blivande mamma, gravid, mittliv, vardag,

 
 
Äntligen så är fredagen här igen, mindre kul att man är förkyld men det är sånt man får leva med helst när man har det jobb som man har.
Varit en lugn dag på jobbet, slutade tidigt sen åkte jag och hämtade hjärtat som också fick sluta tidigt idag, borde man få göra varje fredag ;-)
Däckade i sängen nästan direkt när jag kom hem, men det behövdes då jag bara sov ungefär två timmar inatt.
Sen jag blev gravid drömmer jag så fruktansvärt mycket varje natt och jag kommer nästan ihåg varje morgon vad det är jag drömt om också. någon annan som har eller hade så under sin graviditet ?!
 
Hjärtat står och lagar mat, sen ska han åka iväg till grabbarna för att spela, jag däriemot har inga planer ser ut som att det bara blir en lugn hemmakväll för min del, men det är ju inte så dum start det heller :-)
 
Hörreni ännu en fråga foglossning hur känns det?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela