Sandraaasliv.blogg.se

Äntligen hemma!

Publicerad 2014-10-22 20:51:06 i Allmänt, gravid, vardag,

 
 
Puuuuh, vilken lång dag det blev...
Slut i kropp och knopp så nu sitter jag här med en kopp té och myskläderna på, välförtjänat tycker jag.
Tur att det inte är allt för långt till helg nu, man känner i kroppen nu när man är gravid att man inte orkar riktigt lika mycket som innan och att tålamodet inte alltid vill vara med.. Så kan ibland bli mycket att andas och räkna till tio ;-)
 
Men fick hämta ut första paketet till lillan ikväll efter mötet med detta i en skötväska och en napphållare, SÅÅÅÅ NÖJD!! :-) Men imorgon kommer mera paket SPÄNNANDE!!!!
Börjar bara att kännas att det är mer och mer på riktigt nu när man har börjat köpa grejer och planera rummet och ännu verkligare kommer det att bli när rummet börjar på att inredas, längtar så otroligt mycket!
 
Lillan rör sig mest hela tiden nu tycker jag och det är lika mysigt varje gång och fortfarande tycker jag att det är så facinerande att vi kvinnor kan gå och bära en människa, en person, ett liv i vår mage och att innan man ens har hunnit träffa h*n så känner man en sådan otrolig kärlek.
 
Tror jag kände av fogarna idag på eftermiddagen efter en dag med full fart, svårt att låta bli att bära barnen, men jag måste börja på att bli duktigare på att sätta mig ner och ta barnen i famnen så istället, dumt att bära i onödan och göra så att man får ont...
 
Nej nu ska jag mysa ner mig under filten och varva ner, ny dag imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela