Sandraaasliv.blogg.se

Burrrr....

Publicerad 2014-10-23 17:27:35 i Allmänt, gravid, vardag,

 
 
Detta kom jag hem till idag. blåst och snö, gillas inte!
Snön får gärna komma närmare jul men än vill jag inte ha den...
 
Seg dag då det var en lång dag igår så man kom hem sent, somnade snabbt igårkväll men vaknade istället inatt och kunde inte riktigt somna om, är som att man har svårt att hitta en skön sovställning nu när man är gravid, låg alltid eller för det mesta på mage förut men är inte bekvämt att göra det längre.
Efter jobbet blev det hem en snabbis sen tog jag mig faktiskt till gymmet en snabbis och nu ska jag strax börja med middagen. Väntar ett paket ikväll med lillans säng och skötbord, WOOOHO! :-) Så i helgen blir det nog att börja ta ut möblerna från rummet som just nu är ett kontor men som ska bli lillans rum :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela