Sandraaasliv.blogg.se

Effektiv dag!

Publicerad 2014-10-21 18:40:28 i Allmänt, Träning, gravid, mittliv, vardag,

 
Herregud vilken effektiv tisdag det blev även fast den kändes trög imorse, hunnt jobba. betala räkningar, säga upp grejer som jag ej behöver längre, bokat tid för bilen (viberar ihjäl mig när jag ska köra) och sen även tränat och nu strax är det äntligen middag. Så ja känns som jag hunnit med en hel del :-) Så nu så här på kvällskvisten känns det bra att hoppat i myskläderna.
 
Imorgon är det en låååååång dag som väntar då det är jobb sen kvällsmöte, så man kommer nog vara rätt så mör i kropp o knopp, men en sådan tur att man stortrivs på jobbet! :-)
 
 
 
En lykta som fick följa med hem i söndags när vi var på en shoppingrunda, älskar ljus och den här lyktan passade perfekt i vår hall. Att förnya hemma ibland är superkul! :-)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela