Sandraaasliv.blogg.se

Godmorgon!

Publicerad 2014-10-15 07:17:19 i Allmänt, Tankar, bebis, blivande mamma, gravid, mittliv,

 
Godmorgon allihopa!
Kall morgon, inte alls så kul.. Känner inte riktigt att vintern är välkommen än, lite längre höst istället.
Igår efter jag jobbat och kört hem mannen åkte jag mot vännäs för att umgås med Malin och få mysa med världens gulligaste Junie. Man längtar ju verkligen inte mindre nu efter lillan när man fått mysa med bebis :-)
Men om ena hälften av graviditeten har gått så himla snabbt kommer nog den sista hälften gå supersnabbt också om inte snabbare, jag känner att jag inte riktigt hinner med :-)
 
Imorse när jag vaknade fick jag ligga och känna när lillan hade sin morgongympa i magen, så himla mysigt <3
 
Börjar inte fören klockan nio så hade tänkt att göra lite arbetsgrejer här hemma innan jag åker mot Sävar.
Ska värma mig under filten och dricka lite té för att få upp värmen och bli redo för jobbet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela