Sandraaasliv.blogg.se

Halva tiden <3

Publicerad 2014-10-18 08:40:51 i Allmänt, Tankar, bebis, blivande förälder, blivande mamma, gravid, mittliv, vardag,

 
 
Godmorgon!
Lördagmorgon och jag vaknar tidigt som alltid och kan inte ligga stilla allt för länge innan det börjar krypa i kroppen, har fått känna lillan röra på sig såhär på morgonen också, såå himla mysigt!
Och vet ni idag har HALVA kan ni tänka er HALVA tiden gått, känns helt sjukt!! Den första halvan har gått extremt snabbt enligt mig och min sambo och jag hoppas på att den sista halvan går lika snabbt för nu vill vi träffa dig så otroligt mycket!
 
Nu har vi ialla fall bestämt en del saker, precis vilka saker vi ska ha till vagnen, att vi ska hyra det första babyskyddet så vi är pågång, satt och tittade på barnrum igår för att få inspiration till vårat barnrum, kommer att kännas ännu verkligare när rummet börjar på att inredas :-) kliar i fingrarna!!
 
Nu blir det snart att börja med frukosten, bästa målet på dagen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela