Sandraaasliv.blogg.se

Lång dag.

Publicerad 2014-10-15 20:45:50 i Allmänt, Tankar, Träning, bebis, blivande mamma, gravid, mittliv,

 
Puuuuuh, lång dag!
Äntligen har jag fått sätta mig i soffan och bara ta de lugnt efter att ha stängning på jobbet sen bara nästan komma innanför dörren så ska man till gymmet för att träna, känns ju himla skönt nu såhär i efterhand. Men kommer nog somna himla tidigt ikväll.
 
Nu när kylan kommer och man ska börja på att använda vinterkläderna inser man ännu en gång att man faktiskt har blivit lite större och att allt inte riktigt passar längre, roligt men samtidigt som man kan bli lite frustrerad ibland att man inte har någonting att använda.
Just nu är det mycket som snurrar i huvudet, hur vill vi att barnrummet ska se ut, sitter och tittar barnkläder, vagnen som jag längtar efter osv osv osv :-) Man känner sig lite vilsen samtidigt som allt känns så otroligt spännande och roligt! :-)
 
Nu blir det att starta lite tévatten och lägga mig framför tvn och bara mysa, batterierna behöver laddas, men snart så är det helg. Inte allt för långt bort nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela