Sandraaasliv.blogg.se

Längtan efter dig <3

Publicerad 2014-10-17 06:20:00 i Allmänt, Tankar, bebis, blivande förälder, blivande mamma, gravid, mittliv, vardag,

 
 
Längtan efter dig blir bara större och större, att kärleken kan vara så stor till dig som jag aldrig träffat <3
Att vara gravid är så otroligt häftigt, spännande men ibland kan det också bli lite skrämmande. Att man kan ha en människa i magen är så sjukt häftigt, att få veta att om några månader får vi träffa dig känns sjukt spännande, men att veta att det först ska vara en förlossning känns en aning skrämmande. När man inte vet hur det kommer kännas, hur det kommer gå osv, det skrämmer mig mest eftersom det är någon man inte varit med om tidigare, något nytt som man inte vet någonting om. Man har bara hört hur andra upplevt det, men hur jag kommer uppleva det har jag ingen aning om.
Men efter en förlossning får man äntligen träffa miraklet som levt i min mage i 9 månader och det gör allt så värt det!
 
Snart har halva tiden av denna graviditet gått och det har gått så otroligt snabbt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela