Sandraaasliv.blogg.se

Min tisdag.

Publicerad 2014-10-28 20:17:23 i Allmänt, gravid, vardag,

 
 
Idag var man inte och jobbade med de små på förskolan istället var jag och tre kollegor till på metodfestivalen som var i Umeå idag där vi pratade och diskuterade hållbarutveckling, så flera föreläsningar om olika saker som har med hållbarutveckling att göra. Väldigt intressant och flera tankeställare fick man sig, både till jobbet och nu när man även själv går och bär på en liten.
 
Kom hem efter fem, stoppade i mig lite middag tur att vi hade matlådor, sen hoppade jag i träningskläderna och tog mig till gymmet vilket var grymt skönt såhär efter att ha suttit en heldag som man inte är van längre då det är rörelse mest hela tiden på jobbet när man är med de små trollen :-)
Armar och lite vader fick det bli, även fast jag kände mig trött och inte alls superpeppad innan jag kom på gymmet så hade jag bra med energi och ork när jag kom dit.
 
 
 
Så nu efter att disken har blivit diskad, en lång och skön dusch är tagen och myskläderna är på ska jag stoppa i mig detta kvällsgotta och bara njuta av lugnet. Mannen är nämligen på hockey så blir myskväll med mig själv ett tag innan han kommer hem, eller jag bebis och jag ska mysa <3
 
Lillan rör sig direkt nu när man stannar upp och det börjar bli riktigt ordentliga sparkar som syns utanpå magen nu också <3 MYYYYYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela