Sandraaasliv.blogg.se

Ny vecka.

Publicerad 2014-10-13 20:28:00 i Allmänt, Tankar, Träning, bebis, blivande mamma, gravid, mittliv,

 
 
Tröttheten börjar smått på att ta över mig just nu känner jag, men är nog inte så konstigt då man har gått och varit rätt så spänd nästan hela dagen inför UL, sen tränat. Nu ligger man i myskläderna och kroppen har riktigt börjat på att varva ner.
Imorgon är det jobb igen som gäller, sen ska däcken på bilen bytas (tur det finns däckfirmor som gör det ;D ) o sen åker jag till Vännäs och min älskade vän Malin för att få mysa med bebis och henne såklart! Kommer helt klart att bli en toppendag!
 
Annars ser veckan rätt så lugn ut för min del i alla fall, blir att träna lite, jobba och sen bara mysa i massor.
 
Nej nu ska jag ta mig en kopp té och mysa ner mig under filten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela