Sandraaasliv.blogg.se

Nya tag.

Publicerad 2014-10-27 19:10:23 i Allmänt, gravid, mittliv,

 
 
Ny vecka och nya tag, en ny arbetsvecka, träningsvecka och graviditetsvecka :-)
En lugnare vecka på jobbet då det är höstlov så en del barn är lediga, vilket är skönt för oss pedagoger men även barn. 
Startar veckan med en vilodag från träningen vilket kändes välbehövligt då det blev träning både lördag o söndag också, så imorgon startar vi en ny träningsvecka..
Så kvällen blev lugn, jag och hjärtat lagade lasagne till middag så nu har vi matlådor till en evighet, så himla skönt! Imorgon blir det en dag i stan på föreläsningar med tre andra kollegor, blir säkert intressant, alltid roligt att få göra något annat ibland också.
 
Suttit och skrivit på blanketter för graviditetspenning och jag hoppas verkligen att jag får det, då jag redan nu känner att en del saker börjar på att bli tyngre på jobbet.
Såg att de har skickat paketet som vi beställde igår, madrass, täcke, kudde, skötbädd. påslakanset o så, så när det kommer så blir det att starta med barnrummet :-)
 
Nej nu ska jag sätta mig och kika på lite bebisgrejer, det är ju såååå roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela