Sandraaasliv.blogg.se

Söndagmorgon

Publicerad 2014-10-19 10:31:40 i Allmänt, Tankar, Träning, bebis, blivande förälder, blivande mamma, gravid, mittliv,

 
 
Godmorgon!
Söndag morgon vilket betyder en riktig mysmorgon då även vädret är lite gråare.
Förkylningen börjar på att släppa taget lite, vilket känns otroligt skönt då det kryper lite i kroppen, saknar gymmet! 
 
Idag går vi in i en ny vecka i graviditeten, v21 (20+0) och nu när man ligger ner har man också då en liten kula.
Var rädd i fredags att det var foglossningar som jag hade börjat på att känna, vet inte om det var det men idag känns det i alla fall ingenting och jag hoppas jag får slippa eller så länge som möjligt får slippa foglossningar, då jag vill kunna hålla igång med träningen som jag orkat fram tills nu iaf :-) 
Känner att jag blir så mycket piggare och får så mycket ny energi av att få röra mig så skulle vara trist om jag inte kunde fortsätta på samma sätt..
 
 
Igår var vi bjudna till hjärtats pappa på middag, supergott och supermysigt! Så efter det åkte vi hem, jag hoppade i myskläderna och la mig under filten, proppade i mig lite kladdkaka med grädde och bara njöt av kvällen. 
Hjärtat satte på en film men hann inte se så länge innan jag somnade, så rolig är jag på kvällarna nu för tiden ;-)
 
 
 
Idag blir det att kolla in lite inredninggrejer, vill ha lite nytt till hemmet, titta på lite saker till barnrummet osv. Det är så roligt att förnya sig då och då! :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela