Sandraaasliv.blogg.se

Vårat lilla mirakel <3

Publicerad 2014-10-13 18:56:21 i Allmänt, bebis, blivande mamma, gravid, mittliv,

 
 
Idag var det dagen då vi äntligen fick så vårat mirakel och mest troligast blir det en liten flicka som är beräknad att komma den 7 mars <3
Att man kan känna sådan kärlek till någon som än inte kommit och oj vad vi längtar efter dig!
 
Har gått på jobbet nästan hela dagen och varit nervös, spänd och ja allt där till, man vill ju att allt ska vara okej och allt såg bra ut, LÄTTNAD! :-)
Nu känner jag att man verkligen kan börja fundera på hur rummet ska inredas, vilka kläder man vill ha osv. Nu vill jag bara att det blir mars så vi får träffa dig..
Hon var inte jättesugen på att vara med på bild och rör sig som tusan, vilket verkligen känns.
 
Vi satt nog mest chockade, facinerade och ja jag vet inte vad det var så otroligt häftigt och nu känns det verkligen på RIKTIGT när man fått se bilder att man faktiskt har något i magen <3

Kommentarer

Postat av: Hanna Östh

Publicerad 2014-10-17 10:11:07

åh vad härligt! längtar tills jag får en liten bäbis, men det kan ju dröja ett tag... :)

Postat av: Cherie | Börja Spring

Publicerad 2014-10-17 10:22:42

Saknar den där tiden när min lilla Emma låg i magen så mysigt det var :) Grattis till er!

Svar: Det är supermysigt! :) tack så jättemycket! :)
Sandra

Postat av: Carolina Thoor

Publicerad 2014-10-17 10:31:13

Gud så härligt att vara gravid :D

Svar: Det är en helt underbar känsla :-)
Sandra

Postat av: Linda

Publicerad 2014-10-17 10:32:22

jag är själv gravid gick in i vecka 32 i går så jag har ca 2 månader kvar att gå. Men jag vet hur det kändes första gången man såg lilla bebisen den känslan kommer ajg alldrig att glöma.

Grattis till er båda :)

Svar: Ne man var fascinerad, typ lite i chock och så himla glad samtidigt :) otroligt häftig känsla :) tack så mycket och grattis till dig med :)
Sandra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela