Sandraaasliv.blogg.se

Vi gör ett nytt försök!

Publicerad 2014-10-10 20:39:14 i Allmänt, blivande mamma, gravid, mittliv,

 
 
Nu gör vi ett nytt försök till skrivandet här!
Det har hänt mycket nu på slutet, vi ska nämligen bli tre i mars vilket jag längtar så oerhört mycket till.
När jag gick på semester i somras kände jag mig inte som jag brukade var extra trött osv, så vi fick en STOR semesterpresent att vi väntar barn.
Chockad, glad och allt där till är vad man blev, man förstod inte riktigt att det var sant att jag faktiskt var gravid.
Nu på söndag går jag in i V20 vilket känns helt galet halva tiden har snart gått och nu börjar det verkligen kännas på riktigt, bebis sparkar och har sig och det gör det hela mer verkligt :-)
 
Efter en vecka med lite kaos och verkligen full rulle känns det otroligt bra med helg och ikväll ska jag verkligen njuuuuta till tusen av lugnet. Myskväll med mig själv får det bli då Niclas flytt lägenheten för att spela med grabbarna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela