Sandraaasliv.blogg.se

Ska försöka komma igång igen!

Publicerad 2015-01-24 08:29:22 i Allmänt, gravid, mittliv,

 
Godmorgon!
Nu har jag tänkt försöka komma igång igen efter ett uppehåll ännu en gång.
Hade hoppats på att få sova ordentligt denna morgon då jag vaknat alldeles för tidigt nu varje morgon så fanns förhoppningar på att sova längre denna morgon. Har även lättare att sova längre när jag har mannen sovandes vid mig. Meeeen, istället kommer NÅGON och ringer på klockan halv fem imorse och såklart blir jag klarvaken och kan absolut inte somna om... gaaaaaah!!!
Så ja idag DISSAR jag verkligen trappuppgångar utan portkod!!
Ja finns inte så mycket mer än att gilla läget, men vet att jag kommer vara dötrött senare idag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är en nybliven mamma som skriver om min vardag, allt från träning till om familjen och annat smått och gott!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela